bestuur

Hans van der Schraaf

Voorzitter

Sinds mei 2016 woon ik samen met mijn partner in Ooltgensplaat en in 2018 maakte ik kennis met het bestuur van de dorpsraad en nadat ik vernam waar de dorpsraad voor staat en wat zij allemaal voor het dorp en haar inwoners doet, heb ik mij aangemeld als lid en medebestuurder. Veel vrijwilligers zetten zich via de dorpsraad in voor een leefbaar dorp waarin het prettig wonen is. Graag zet ook ik mij in om hieraan de bijdrage te leveren die in mijn vermogen ligt.

Portefeuilles: als voorzitter is het primair mijn taak om de grote lijnen te bewaken en verbindingen te leggen tussen wat wenselijk is en wat kan. Ook het leggen en onderhouden van contacten met overheden en organisaties die het functioneren van de dorpsraad kunnen versterken is een belangrijk onderdeel van mijn inzet.
Daarnaast beheer ik in de dorpsraad de aandachtsgebieden ‘verkeer en veiligheid’, ‘economie’ en ‘kunst en cultuur’ en ben ik primair verantwoordelijk voor de externe communicatie van de dorpsraad.

Marga Erkelens

Secretaris

Ik ben van origine een Bredase en ben na wat omzwervingen door Nederland in 2019 neergestreken in Ooltgensplaat. Zeer naar mijn zin en daarom erg gemotiveerd om een bijdrage te leveren aan de inspanningen waar de Dorpsraad zich voor inzet. Naast deze taak werk ik als secretaresse bij BI-JOVIRA / Vooruitboeren in Ooltgensplaat en op het hoofdkantoor van SnowWorld in Roosendaal.

Portefeuille: als secretaris zorg ik voor de voorbereiding en verslaglegging van de vergaderingen. Ook zorg ik voor het beheer van het archief, de ledenadministratie en de relaties. Heeft u vragen aan mij? Stuur me gerust een mail.

Thonie Diepenhorst

Bestuurslid

Ik ben geboren in 1967 en sinds december 2016 woonachtig in Ooltgensplaat samen met mijn vrouw en onze zoon.
In het dagelijks leven werk ik in mijn eigen kapsalon in Nieuwe Tonge. Daarnaast ondernemer ben ik ook actief bij de Rondvaart de Waterpoort waar we rondvaart doen op het Volkerak.

In de loop van de tijd dat ik in Ooltgensplaat woon en kennis heb gemaakt met de dorpsraad is mijn interesse gewekt en wil ik graag een bijdrage aan het dorp te leveren. Ik hoop me in te kunnen zetten voor de leefbaarheid en veiligheid van het dorp.